Potrivit unui document intern BBC, entuziasmul cu privire la tehnologia 3D se datoreaza succesului catorva filme 3D si iminenta lansare a acestora pe suport Blu-Ray.
Totusi, incertitudinea in privinta productiei si distributiei 3D reprezinta un risc financiar mult mai mare pentru industria de televiziune, comparativ cu cea de cinema, unde un numar mai mic de jucatori are acces la resurse financiare mult mai mari, informeaza Daily Telegraph.
BBC planuieste un numar limitat de experimente tehnice pe segmentul transmisiilor 3D, printre care si transmisia finalei turneului de tenis de la Wimbledon din aceasta vara.
Intre timp, rivalul Sky investeste puternic in transmisiunile sportive 3D, pentru care a atras 70.000 de telespectatori in ianuarie.
Atitudinea precauta a BBC ii afecteaza pe producatorii de televizoare 3D, care au nevoie de programe pentru a-si putea creste vanzarile.
Un stidiu recent Deloitte arata ca doar 2% din respondenti planuiau sa isi cumpere un televizor 3D.